Decathlon podnosi kurtynę dotyczącą długo oczekiwanego roweru elektrycznego z włókna węglowego, wprowadzonego na rynek pod marką Van Rysel. Ważący zaledwie 12 kg model ten jest napędzany silnikiem Mahle i jest również bardzo lekki. Wszystko poniżej 4000 euro.
Było to widoczne w ogromnym wycieku, który został ujawniony wyłącznie Oszukany Na początku marca wreszcie jest. Nowy, całkowicie karbonowy rower szosowy Decathlon jest teraz rzeczywistością, co widać w internetowym katalogu francuskiej marki. Model ten należy do kolekcji sportowej Van Rysel.
Wejdźmy w sedno sprawy. Van Rysel E-EDR CF po raz pierwszy imponuje swoją wagą: 12 kg. Aby to osiągnąć, Decathlon po prostu skupił się na materiale znanym ze swojej lekkości: węglu. Korzysta na tym rama i widelec. Wybór silnika również działa na korzyść VAE.
Obiecujący silnik
Wybierając Mahle wśród najlżejszych silników na rynku. Bardzo dobrze dopasowuje się również do roweru szosowego.
W rzeczywistości moment obrotowy wynoszący 55 Nm i trzy poziomy wspomagania powinny być w zupełności wystarczające dla takiego roweru i rodzaju terenu, w jakim zamierzasz go używać. Na papierze i tak jest obiecująco. Możemy tylko żałować jego umiejscowienia: na tylnej osi, a nie na dolnym wsporniku, co zapewniłoby lepszy rozkład masy.
Dobra wiadomość jest taka, że dostępny jest czujnik momentu obrotowego. Ten typ czujnika umożliwia przekazywanie wspomagania elektrycznego proporcjonalnie do siły włożonej w pedały. Zapewnia to bardziej dynamiczne, responsywne i naturalne zachowanie elektryczne niż czujnik żyroskopowy, który zazwyczaj ma efekt włączania/wyłączania i proste opóźnienie.
Hojna niezależność… w sytuacji ekonomicznej
Jeśli chodzi o akumulator, ten rower elektryczny jest wyposażony w silnik o mocy 350 Wh i ma maksymalny zasięg 150 kilometrów. Łatwo sobie wyobrazić, że wartość tę uzyskano przy najniższym trybie wspomagania. Jednakże w zależności od długości wędrówki i pożądanego poziomu trudności można rozważyć różne scenariusze.
Co więcej, A Przedłużacz zasięgu Waży 1,1 kg, ma pojemność 171 Wh i może przejechać do 200 km. Należy pamiętać, że główny akumulator wymaga 3 godzin ładowania.
Dzięki swojej bardziej ekskluzywnej niż zwykle pozycji Decathlon w naturalny sposób podniósł poprzeczkę w zakresie przeniesienia napędu. Jest to elektroniczna skrzynia biegów Shimano 105 Di2, która słynie z bardzo dobrego stosunku jakości do ceny oraz dobrych parametrów pod względem dokładności i szybkości wykonania.
12-biegowa kaseta (11-34) jest również wyposażona w podwójne ogniwo łańcucha, co zapewnia większą wszechstronność cykli. Wszystko jest połączone z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi Shimano 105 (tarcza 160 mm) i 28-calowymi oponami Hutchinson Fusion 5 Performance (gotowe do zastosowania bezdętkowego).
Spożycie i dostępność
Wreszcie, nowy elektryczny rower szosowy Decathlon posiada łączność Bluetooth, która umożliwia parowanie z aplikacją Mahle „MySmartBike”. Znajdziesz tam różne informacje dotyczące jazdy.
E-EDR CF Mahle X20 Shimano 105 Di2, jak brzmi jego pełna nazwa, jest dostępny w rozmiarach XS, S, M, L i XL w jednym zielonym kolorze za 3800 euro. Aktualnie jest wystawiony w katalogu Decathlon, ale jest oznaczony jako niedostępny. Może minąć tylko kilka dni, zanim marka naprawi sytuację.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną