Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Cyfrowa armia” Paris Saint-Germain: członkowie agencji komunikacyjnej potwierdzają, że stracili wiarygodność osobowości klubu

„Cyfrowa armia” Paris Saint-Germain: członkowie agencji komunikacyjnej potwierdzają, że stracili wiarygodność osobowości klubu

Czy Paris Saint-Germain stworzył „cyfrową armię”, aby zdyskredytować lub wpłynąć na osobowości wokół klubu w sieciach społecznościowych? Stronie internetowej Mediapart Ujawniła w środę, 12 października, istnienie serii fałszywych kont na Twitterze, stworzonych w tym celu, zorganizowanych przez Departament Komunikacji Paris Saint-Germain za pośrednictwem agencji komunikacyjnej. W oświadczeniu klub zaprzeczyłZdecydowanie„Te oskarżenia, twierdząc, że nie”.Nie zawarłeś umowy z agencją, aby kogoś skrzywdzićAle niektórzy członkowie tej agencji, z którymi skontaktowała się franceinfo, mówią coś przeciwnego i zaprzeczają temu sprawozdaniu.

>> Paris Saint-Germain: Fałszywe konta utworzone w sieciach społecznościowych zostały poddane emocjonalnemu tsunami przez osoby wokół Mbappe

Ta agencja to Digital Big Brother (DBB) z siedzibą w Barcelonie w Hiszpanii, której właścicielem jest kontrowersyjny i wpływowy biznesmen Lufti Belhadj. Członkowie DBB, z którymi skontaktował się franceinfo, potwierdzili istnienie umowy pomiędzy klubem kapitałowym a spółką w latach 2018-2020, umowa była przedmiotem transferów, a ta wpływowa praca w sezonie 2018-2019 była przedmiotem sprawozdania z działalności konsultowanego przez francjainfo.

Ten sezon to sezon przyjazdu niemieckiego trenera Thomasa Tuchela do Paris Saint-Germain. Mimo świetnej pierwszej połowy sezonu, stołeczny klub zaskoczył Manchester United w fazie pucharowej Ligi Mistrzów (0-2; 1-3). Potem koniec sezonu był chaotyczny, naznaczony pierwszą porażką w krajowym pucharze od 2015 roku.”To było odczuwalne w sieciach społecznościowych”, pisze DBB w swoim sprawozdaniu z działalności.Kibice Paris Saint-Germain nie zawahali się skrytykować kierownictwa klubu sportowego.Firma następnie się rozwijaStrategia reakcji i interakcji współpracowała z zespołem kontaktowym PSG„.DBB identyfikuje wpływowe konta na Twitterze, które obracają się w galaktyce klubu, niezależnie od tego, czy są kontami”.obiektywna informacja„,”sarkastyczny„, gdzie „przeciwko Paris Saint-Germain’i ustawia porządek bitwy’cyfrowa armiado kontrataku.

Więc to jest mniej więcej 1 . 000 kont na Twitterze, prawdziwych „partnerów” lub stworzonych od podstaw, które powinny „Zezwól na wpływ na inne konta„Oparte na”Zneutralizuj każdy atak medialny, czy to skandale, sprawy wewnętrzne, wycieki poufnych informacji czy informacje przeciwko PSGRelacje te broniły następnie Neymara oskarżonego o gwałt, znieważając oskarżonych, wyśmiewając ujawnioną już przez Mediapart kwestię kwot rasowych w klubie, a nawet atakując media Paris United, wspierając materiał filmowy w raporcie z działalności DBB wysłanym do PSG.

READ  Ajaccio: możliwe kombinacje

Wśród kont utworzonych od zera jest bardzo wpływowy PanameSquad utworzony w sierpniu 2018 r., którego ostatni tweet pochodzi z wieczoru finału Ligi Mistrzów, który Paris Saint-Germain przegrał z Bayernem Monachium 23 sierpnia 2020 r. Aktywność wydaje się zatem odpowiadać czas trwania umowy Potwierdzony przez członków DBB we franceinfo. Zgodnie z raportem z aktywności, to konto, które w tym czasie śledziło prawie 10 000 subskrybentów, miało misję.Odkryj prawdę o plotkach’Przyłączać’Infiltruj społeczności pro- lub anty-PSG„rzucić”Prywatne czaty z wpływowymi kontami”.

Członek DBB informuje również franceinfo, że ten wpływ na wizerunek klubu był przedmiotem regularnych kontaktów z członkami ekipy PSG. Według niego wszystko przeszło przez człowieka, Jean-Martial Rebesa, który kierował działem komunikacji PSG od 2015 roku do lata 2021 roku. Następnie ten bliski współpracownik z prezydentem klubu Nasserem Al-Khelaifim regularnie przyznawał punkty za cele. „Zły szum”, którym należy się pilnie zająć. Jeśli kontaktujesz się z franceinfo, Jean-Martial Ribes nie odpowiedział jeszcze na nasze pytania.

Raport z działalności Digital Big Brother na sezon 2018-2019 zakończył się „Zalecenia„Na następny sezon. Więc proponuje.”Awansować„Banam Media Band z codziennymi wydaniami, ekskluzywnymi informacjami i opracowaniem dwóch wersji w języku arabskim i angielskim. Zaproponowano również stworzenie”Oglądaj z fanklubami, aby zobaczyć zdjęcie Paris Saint-Germain na trybunach”.

Według Mediapart, oprócz zniesławiania osobistości lub dziennikarzy, agencja DBB rozmieściła również swoją armię trolli, aby zdyskredytować graczy PSG, zauważając, że nawet Kylian Mbappe był „zeskrobać„Revelation został przetestowany jako.”emocjonalne tsunami„Przez niektórych z jego otoczenia, według informacji z wydziału sportowego Radia France. Paryski napastnik również chce jak najszybciej opuścić Paris Saint-Germain, bez podania powodów. Zaatakował także postaci spoza klubu, takie jak Jean -Michel Aulas, prezes Olympique Lyonnais.

READ  Z wysokich gór, ponad 70 km od Krono, ujawnionych do 2023 roku dla Jiro

Nelson jest jedną z ofiar tych nalotów na media społecznościowe. Fan Rennes, który został spoliczkowany przez Neymara w finale Pucharu Francji 2019, był następnie celem fali nienawistnych tweetów, a dziś postanowił złożyć skargę. „Przeżył to w dość tragiczny sposób’, mówi jego adwokat, Philip O’Hayon, o którym mówiObelgi związane z huraganem”.

„Wszystkie te przekleństwa były małym uderzeniem w twarz, są ludzie, którzy popełniają samobójstwo po nękaniu cyfrowym”.

Philip O’Hayon, adwokat

we francjiinfo

Uważa się, że celem tej fali obelg było: „Aby uniemożliwić ofierze złożenie skargi lub zmuszenie jej do wycofania się”. Stwierdził, że ujawnione fakty są karygodnie naganne Co najmniej trzy lata więzienia. „Co ciekawe, są obszary, w których ludzie zapominają o istnieniu prawa” Philip O’Hayon również żałuje, dodając, że „Ludzie popełniają w piłce nożnej wykroczenia, których nigdy nie popełniliby za granicą.