Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Anne-Sophie Labex reaguje na bezbronną publiczność France 2 News

Anne-Sophie Labex reaguje na bezbronną publiczność France 2 News

” data-script=”https://static.lefigaro.fr/widget-video/short-ttl/video/index.js” >

Sytuacja staje się coraz bardziej niepokojąca. Od kilku tygodni wiadomości telewizyjne na temat La Deux spadają. Prezenterka podzieliła się swoją wizją sytuacji.

Niepokój publiczności. Od kilku miesięcy wiadomości telewizji France 2 notują coraz gorsze wyniki. „20:00” Laurenta Delausa przyciągnął zaledwie 2,8 miliona widzów, co oznacza drugi tydzień z rzędu z najgorszym występem w sezonie.

Ta sama obserwacja dotyczy jej koleżanki z tego tygodnia, Anne-Sophie Lapix, która przekonuje jedynie około 15% udziału w widowni. Różnica w stosunku do jego odpowiednika z TF1, Gila Beaulieu (5,3 miliona obserwujących i 26% udziału w rynku) wzrosła od września do prawie 1 miliona w porównaniu z 520 000 w roku poprzednim.

Nadawca wykorzystał finał sezonu, aby odpowiedzieć na pytania, które krążą po ustach publicystów Trybuna Niedzielna. ” „W listopadzie i grudniu byliśmy w dobrej formie”.Anne-Sophie Labex rozpoczęła grę w obronie. Kontynuujmy wyraźnie: W styczniu zaczęło być ciężko. – Naprawdę nie mam wyjaśnienia.

Dziennikarka, jakby na uspokojenie, podkreśliła, że ​​France 2 nie jest wyjątkiem. „Nie jesteśmy jedynymi wiadomościami na kanale, którzy czasami napotykają trudności. Być może nowy sposób pomiaru widowni Médiamétrie odegra rolę na marginesie.Zapytała samą siebie. ” Jesteśmy jednak bardzo zadowoleni z nowych formatów, które uruchomiliśmy w tym sezonie, takich jak dekodowanie wideo w zespole „Detektory”. » Ale ta obserwacja nie wydaje się jednomyślna. „20 godzin to bardzo smutny moment, a doniesienia są często negatywne lub makroekonomiczne i odbiegają od codziennych trosk Francuzów”.Ramka szepcze do naszych kolegów z Le Parisien, gdy liderzy składają sobie gratulacje. „Tłumy przychodzą i odchodzą. W zeszłym roku różnica między nimi zmniejszyła się. Jesteśmy służbą publiczną, a tłumy nie są alfą i omegą. Naszą jedyną troską jest generowanie dobrych wiadomości”.

Wyniki z poprzedniego dnia, które firma zajmująca się pomiarami oglądalności podaje codziennie rano, nie są wcale „obsesją” i nadal interesują Anne-Sophie Labex. ” Nie będę Cię okłamywał, że nie przywiązuję wagi do ocen. To bitwa, ponieważ ważne jest, aby poinformować jak najwięcej osób. Więc tak, oglądam je codziennie o 9:01. »

” data-script=”https://static.lefigaro.fr/widget-video/short-ttl/video/index.js” >