Krążą pogłoski, że sprzedaż Samsunga Galaxy Buds 3 Pro została wstrzymana ze względu na poważny problem z jakością, szczególnie w przypadku modeli dostępnych w kolorze białym. Frandroid skontaktował się z firmą Samsung, która przekazała nam oficjalną odpowiedź.
Zaktualizowano 19.07 o 10:00:
Samsung oficjalnie nam odpowiedział. Oto ich odpowiedź:
« Ograniczona liczba początkowych egzemplarzy produkcyjnych Galaxy Buds 3 Pro była przedmiotem opinii użytkowników. Buds 3 Pro nie stanowią żadnego zagrożenia dla bezpieczeństwa. Jednakże podchodzimy do tego bardzo poważnie i nadal zobowiązujemy się do przestrzegania najwyższych standardów jakości naszych produktów.
W ramach środków ostrożności pilnie rozpoczęliśmy ocenę i udoskonalenie naszych procedur kontroli jakości oraz tymczasowo zawiesiliśmy dostawy Buds 3 Pro do sieci dystrybucyjnych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować.»
Oryginalny artykuł z 19.07 o 9:24:
Zaprezentowane z wielką pompą 10 lipca podczas Unpacked, wypełnione nowościami, czy wysokiej klasy słuchawki bezprzewodowe Samsung Galaxy Bud 3 Pro rzeczywiście przeżywają zamieszanie? To pytanie należy zadać w świetle wielu reakcji, które są więcej niż mieszane.
Dowodem na to jest fakt, że sprawa zmierza w określonym kierunku, a mianowicie w mediach specjalistycznych Władze Androida Podjął ten temat. Samsung Galaxy Bud 3 Pro faktycznie ma poważny problem z jakością wykonania. Co gorsza, koreańska grupa zamierzała po prostu wstrzymać sprzedaż, aby naprawić sytuację i uniknąć jej pogorszenia.
Długa lista anomalii
Oszukany Odwiedziłem koreańską stronę internetową Samsunga, żeby się dowiedzieć: przycisk, przy którym zwykle znajduje się akcja „zamów w przedsprzedaży” lub „zakup”, został zastąpiony przyciskiem „wkrótce”. W rzeczywistości koreańscy konsumenci nie mają już oficjalnej możliwości uzyskania słuchawek.
I Temat Reddita On także rozwija ten temat. Z tego co tam czytamy, szczególnie dotknięte zostaną modele przeznaczone na rynek koreański. Dokładniej, wersja dostępna w kolorze białym będzie najbardziej dotknięta tymi problemami jakościowymi.
Koreański YouTuber ITSub z 2,57 milionami subskrybentów, Opublikowała także klip wideo W temacie. Wspomina o wadliwych końcówkach dousznych, niebieskawych plamach na powierzchni słuchawek, wątpliwym zestrojeniu, a nawet uszkodzonych diodach LED. Krótko mówiąc, lista błędów jest długa.
Reakcja koreańskiego Samsunga
O tym wszystkim mówi Samsung Korea (już). Na jej stronie internetowej– podkreślił szczególnie Agencja informacyjna Yonhap«Jeśli doświadczysz jakichkolwiek niedogodności związanych z zakupionym produktem, możesz udać się do pobliskiego centrum serwisowego, aby podjąć odpowiednie działania, takie jak wymiana lub zwrot pieniędzy », zauważył olbrzym.
I kontynuujmy:Dołożymy wszelkich starań, aby przed oficjalnym startem 24 lipca przeprowadzić dokładną kontrolę wszystkich operacji, aby zapobiec powtórzeniu się podobnych incydentów„Samsung zdaje sobie sprawę, że wśród jego pierwszych klientów tu i ówdzie pojawiają się komplikacje.
Jak wynika z naszej symulacji zakupu, we Francji witryna Samsunga umożliwia już zamawianie Galaxy Buds 3 Pro. Platforma wskazuje planowany termin dostawy na 16 sierpnia.OszukanyAby dowiedzieć się więcej na ten temat, skontaktowałem się z francuskim działem marki.
Chcesz dołączyć do społeczności pasjonatów? Nasza niezgoda Wita, jest miejscem wzajemnej pomocy i pasji do technologii.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną