New York Times niedawno przeniósł swój znak 8 milionów subskrybentów na swoją stronę i publikację drukowaną i ma nadzieję, że do końca roku będzie miał ponad 8,5 miliona subskrybentów, zgodnie z oświadczeniem. Dyrektor generalny Meredith Cobit Levian powiedział, że celem jest przyciągnięcie jak największej liczby nowych subskrybentów w 2019 roku, czyli około 1 miliona. Amerykański dziennik nie planuje jednak wznowienia wyników w 2020 r., kiedy liczba płacących klientów wzrosła o dwa miliony dzięki szczególnie bogatym wiadomościom, między początkiem epidemii a kampanią prezydencką między Donaldem Trumpem a Joe Bidenem. Dziesięć lat po uruchomieniu płatnej oferty cyfrowej około 89% subskrybentów korzysta wyłącznie z produktów online. Nowe cyfrowe subskrypcje zarejestrowane w drugim kwartale zostały podzielone między serwis informacyjny (77 000 nowych subskrypcji) oraz aplikacje kulinarne, gry i produkty audio (65 000). Na froncie finansowym grupa podwoiła swój zysk netto w tym okresie, osiągając 54 mln USD, podczas gdy jej sprzedaż wzrosła o 23%, osiągając 498 mln USD. Przychody z subskrypcji wzrosły o 16% do 339 milionów, a przychody z reklam podskoczyły o 66% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, kiedy gospodarka była spowolniona z powodu ograniczeń pandemicznych, do 113 milionów dolarów.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce