Wiadomości z gry Jak przy wyniku 93/100 FF7 Rebirth jest tak dobry? Jej menadżer zna odpowiedź
Ukazały się testy Final Fantasy VII Rebirth i światowa prasa jednogłośnie stwierdziła, że jest to gra przepiękna. A co jeśli sekret tego sukcesu kryje się w bardzo prostym elemencie?
List miłosny do FF7
Nie trzeba długo czekać, aż w swoje ręce dostaniecie długo oczekiwaną grę Final Fantasy VII Rebirth od Square Enix. Od 29 lutego będzie można dołączyć do Clouda i jego przyjaciół, jeśli oczywiście posiadacie konsolę PlayStation 5.
Choć znamy oryginał oprogramowania od podszewki, do FF7 Rebirth podchodzimy i eksplorujemy go z wielką ekscytacją podsycaną podejrzeniem, że nagle jesteśmy świadkami niespodzianki ze strony twórców. W naszych testach stwierdziliśmy, że rozgrywka była bardzo efektywna, że tempo gry było lepiej kontrolowane, a oprawa wystarczyła, aby obudzić całą gamę emocji. Podsumowując, napisaliśmy:Dzięki Rebirth Final Fantasy mogło znaleźć idealną formułę na opowiedzenie nam historii, pozostawiając nam jednocześnie swobodę przeżywania jej we własnym tempie. Jak w przypadku każdego odrodzenia, jest coś przed i po, a wyłaniająca się przyszłość już zapowiada się ekscytująco, ponieważ Final Fantasy VII Rebirth ma już wszystkie cechy, które pozwalają uznać ją za ostateczną grę w sagi.Nie tylko nam ten tytuł się spodobał, gdyż w chwili pisania tego tekstu jego średnia na Metacritic wynosiła 93/100, co robi szczególne wrażenie.
Oglądaj Final Fantasy VII Rebirth na Amazon
Alchemia zamiast magii
Te piękne komentarze i te entuzjastyczne opinie przypomniały niektóre słowa Naoki Hamaguchi, reżysera FF7 Remake. Rzeczywiście, w październiku 2023 r. twórca zabrał głos Bloomberga. Zapytany, jak prace nad Rebirth mogły trwać tylko cztery lata pomimo jego bogatej zawartości, skoro nierzadko zdarza się, że produkcje AAA trwają dłużej niż sześć lat, Hamaguchi ujawnił swój sekret: Chemia w zespole. „Od 80 do 90% zespołu tworzącego Final Fantasy VII Remake pozostało w tyle, aby ożywić Final Fantasy VII, umożliwiając bardziej efektywny rozwój, nawet w szczytowym okresie pandemii.„Artykuł brzmi.”Mieliśmy jasny obraz tego, z kim się skontaktować, jeśli mieliśmy pytanie lub problem do rozwiązania, potrafiliśmy współpracować jako zespół i osiągnąć bardzo płynne tempo tworzenia gier„, dodaje Hamaguchi w tym samym artykule. Może to dać do myślenia gigantom gier wideo, którzy preferują krótkie kontrakty.
Ta strona zawiera linki partnerskie do konkretnych produktów wybranych dla Ciebie przez JV. Każdy zakup dokonany poprzez kliknięcie jednego z tych linków nie będzie Cię kosztować więcej, ale sprzedawca internetowy zapłaci nam prowizję. Ceny wskazane w artykule są cenami oferowanymi przez witryny handlowe w momencie publikacji artykułu i ceny te mogą się różnić według uznania witryny handlowej bez konieczności informowania o tym spółki joint venture.
Czytaj więcej.
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną