Parki tematyczne na całym świecie rozwijają swoją ofertę w coraz bardziej złożony sposób. Disney World Star Wars: Galactic Starcruiser oferuje „wciągającą przygodę na dwie noce” – ekskluzywne doświadczenie, które było krytykowane z różnych powodów – podczas gdy Universal przenosi się do metaświata.
Ale czy te luksusowe lub technologiczne doświadczenia są dużą motywacją dla konsumentów?
Według naszego badania Ankiety YouGov W ankiecie przeprowadzonej w 18 krajach główną motywacją odwiedzających parki rozrywki była dobra zabawa w gronie przyjaciół i rodziny (23%), a na pierwszym miejscu znalazły się osoby z regionu Azji i Pacyfiku (28%) oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich (27%). %).
Widzimy zatem, że dla 14% populacji główną motywacją jest korzystanie z przejażdżek i atrakcji.
Sugestie takie jak spotkanie ze sławnymi osobami (2%), zakup konkretnych prezentów/pamiątek (2%) i bony na zakupy (1%) rzadko są główną motywacją odwiedzających.
Uwaga: 26% konsumentów twierdzi, że nigdy nie chodzi do parków tematycznych, więcej w Europie (33%) i Ameryce Północnej (30%).
Na całym świecie najpopularniejszą aktywnością jest korzystanie z atrakcji i krajobrazów na świeżym powietrzu. 35% – Zaraz po nich kolejki górskie i przejażdżki wodne (30%).
Następnie znajdziemy oferty, które Cię interesują 27% Spośród uczestników, którzy widzieli zwierzęta (24%) i uczestniczyć w interaktywnych/wciągających doświadczeniach (24%).
Uwaga: zauważamy to na poziomie lokalnym Francuz Zdecydowanie częściej niż średnia światowa wykazują zainteresowanie atrakcjami i krajobrazami na świeżym powietrzu (38%), a także emocjonującymi przejażdżkami (22%). Z drugiej strony wydają się być mniej wrażliwe na kolejki górskie i przejażdżki wodne (21%) oraz zdolność widzenia zwierząt lub interakcji ze zwierzętami (18%).
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym badaniu lub naszych rozwiązaniach? Skontaktuj się z nami tutaj!
metodologia : Badanie YouGov z kwietnia 2023 r. przeprowadzono wśród 19 362 dorosłych w 18 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Dania, Szwecja, Hiszpania, Polska, Stany Zjednoczone, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Australia, Chiny, Indonezja, Hongkong ). , Singapur, Kanada). Wszystkie badania przeprowadzono online, a próbki były reprezentatywne dla populacji krajowej, z wyjątkiem Meksyku i Indii (próbki reprezentatywne dla miast), Hongkongu i Indonezji (próbki reprezentatywne dla miast).
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Marvel Selena Gomez, warstwa Cate Blanchett, płaszcz Omara Sy do wchodzenia po imprezowych schodach
Pojedynek pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Polską o tytuł
W Cannes Carla Bruni wywołała sensację suknią o kroju syreny Haute Couture