Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Parki tematyczne: motywacje odwiedzających i preferowane zajęcia

Parki tematyczne: motywacje odwiedzających i preferowane zajęcia

Parki tematyczne na całym świecie rozwijają swoją ofertę w coraz bardziej złożony sposób. Disney World Star Wars: Galactic Starcruiser oferuje „wciągającą przygodę na dwie noce” – ekskluzywne doświadczenie, które było krytykowane z różnych powodów – podczas gdy Universal przenosi się do metaświata.

Ale czy te luksusowe lub technologiczne doświadczenia są dużą motywacją dla konsumentów?

Według naszego badania Ankiety YouGov W ankiecie przeprowadzonej w 18 krajach główną motywacją odwiedzających parki rozrywki była dobra zabawa w gronie przyjaciół i rodziny (23%), a na pierwszym miejscu znalazły się osoby z regionu Azji i Pacyfiku (28%) oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich (27%). %).

Widzimy zatem, że dla 14% populacji główną motywacją jest korzystanie z przejażdżek i atrakcji.

Sugestie takie jak spotkanie ze sławnymi osobami (2%), zakup konkretnych prezentów/pamiątek (2%) i bony na zakupy (1%) rzadko są główną motywacją odwiedzających.

Uwaga: 26% konsumentów twierdzi, że nigdy nie chodzi do parków tematycznych, więcej w Europie (33%) i Ameryce Północnej (30%).

Na całym świecie najpopularniejszą aktywnością jest korzystanie z atrakcji i krajobrazów na świeżym powietrzu. 35% – Zaraz po nich kolejki górskie i przejażdżki wodne (30%).

Następnie znajdziemy oferty, które Cię interesują 27% Spośród uczestników, którzy widzieli zwierzęta (24%) i uczestniczyć w interaktywnych/wciągających doświadczeniach (24%).

Uwaga: zauważamy to na poziomie lokalnym Francuz Zdecydowanie częściej niż średnia światowa wykazują zainteresowanie atrakcjami i krajobrazami na świeżym powietrzu (38%), a także emocjonującymi przejażdżkami (22%). Z drugiej strony wydają się być mniej wrażliwe na kolejki górskie i przejażdżki wodne (21%) oraz zdolność widzenia zwierząt lub interakcji ze zwierzętami (18%).

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym badaniu lub naszych rozwiązaniach? Skontaktuj się z nami tutaj!

metodologia : Badanie YouGov z kwietnia 2023 r. przeprowadzono wśród 19 362 dorosłych w 18 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Dania, Szwecja, Hiszpania, Polska, Stany Zjednoczone, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Australia, Chiny, Indonezja, Hongkong ). , Singapur, Kanada). Wszystkie badania przeprowadzono online, a próbki były reprezentatywne dla populacji krajowej, z wyjątkiem Meksyku i Indii (próbki reprezentatywne dla miast), Hongkongu i Indonezji (próbki reprezentatywne dla miast).

READ  Leticia Halliday składa skargę w związku z publicznymi zniewagami wobec jednej ze swoich córek