Specjalista open source ESN ogłasza nowy trzyletni plan strategiczny, który doprowadzi go do progu 250 milionów euro obrotów do 2025 roku. To wzrost o 56% w porównaniu do 160 milionów euro osiągniętych w 2022 roku. udało się Oto plan Open Arrow, sformalizowany w 2017 r., który w szczególności przewidywał potrojenie obrotów w ciągu pięciu lat, podnosząc je do ponad 200 mln euro.
Zidentyfikowano pięć obszarów strategicznych, z których dwa pochodzą z poprzedniego planu. Dlatego konwergencja różnych podmiotów w kierunku wspólnego DNA i międzynarodowego wzmocnienia pozostaje na porządku dziennym. ” Grupa obejmuje około piętnastu podmiotów prawnych, z których każdy ma własną historię, doświadczenie i położenie geograficzne.wspomina Marc Balazon, CEO Grupy (zdjęcie). Ważne jest, aby zasugerować punkt wejścia, punkt widzenia, sposób prezentacji lub stan umysłu… »
Dlatego pomysł polega na zjednoczeniu całej wiedzy w służbie wspólnej ambicji: stać się europejskim liderem usług cyfrowych z jak największą liczbą otwartych technologii.
Chociaż grupa jest obecna w dziewięciu krajach, działalność międzynarodowa nadal stanowi mniej niż 20% jej przychodów i mniej niż 40% jej siły roboczej. Celem jest zwiększenie działalności międzynarodowej do 25% przychodów i 50% zasobów oraz osiągnięcie krytycznej wielkości wszędzie tam, gdzie grupa ma swoją siedzibę.
Pojawiają się trzy nowe motywy. Smile jest rzeczywiście firmą zorientowaną na klienta. Tłumaczenie: Dołoży wszelkich starań, aby zapewnić swoim klientom najlepsze rozwiązania z otwartym oprogramowaniem, skalowalnością, industrializacją, konwergencją, chmurą i danymi jako słowami kluczowymi.
Inny ważny temat: zbiorowa doskonałość. Celem jest stworzenie atrakcyjnej marki pracodawcy poprzez skupienie się w szczególności na mobilności, jakości życia w pracy i planie kariery. W związku z tym firma wprowadza plan rozwoju, który początkowo ma na celu poprawę wydajności kadry zarządzającej wyższego szczebla i uczynienie jej bardziej inspirującą. Powstaje w tym celu platforma oceny Qualtrics, która umożliwi przypisanie umiejętności do rozwijania oraz przygotowanie odpowiednich szkoleń i szkoleń.
Wreszcie, firma Smile stawia teraz odpowiedzialność (a dokładniej zrównoważony rozwój) w centrum swoich priorytetów, wspierając swoją politykę doskonałości w zakresie CSR i proponując propozycję wartości, która pasuje do jej klientów. Propozycja wartości oparta na trzech filarach: zielone IT (projektowanie środowiska, architektura, zielony kod i GreenOps), IT dla ludzi (dostępność, RODO, produkcja treści) oraz zarządzanie i bezpieczeństwo.
Aby osiągnąć cel w wysokości 250 mln euro, grupa stawia na roczny wzrost organiczny na poziomie około 10% dla jednego segmentu oraz na docelowy wzrost zewnętrzny dla pozostałych.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce