Od wczoraj gra The Lord of the Rings: Gollum spotkała się z bardzo złym przyjęciem ze strony graczy i prasy, co skłoniło studio do skomentowania stanu gry.
Przepraszam
W wiadomości opublikowanej w dn
ŚwiergotDaedalic Entertainment zaczyna od przeprosin i podkreślenia uznania i żalu, że gra nie spełniła oczekiwań studia i społeczności:
Drodzy gracze, Chcielibyśmy szczerze przeprosić za słabe wrażenia, jakie wielu z was miało z The Lord of the Ring: Gollum po premierze. Głęboko uznajemy i żałujemy, że gra nie spełniła oczekiwań, jakie postawiliśmy sobie lub naszej oddanej społeczności. Proszę przyjąć nasze szczere przeprosiny za wszelkie rozczarowania, jakie mógł spowodować ten problem.
Naszym celem jako studia i zagorzałych fanów Władcy Pierścieni zawsze było opowiedzenie ekscytującej, wciągającej, opartej na fabule przygody. Stworzenie historii ze Śródziemiem jako naszym placem zabaw było największym zaszczytem – i największym wyzwaniem, z jakim musieliśmy się do tej pory zmierzyć.
Gra cierpi na wiele błędów, dość słabą wydajność, zwłaszcza na PC, a także na znacznie słabszą niż sugerowano podczas promocji tytułu część graficzną.
Aktualizacje są w przygotowaniu
Ze swojej strony studio twierdzi, że uważnie słucha opinii i obiecuje poprawki poprawiające sytuację:
W Daedalic wiemy, że sukces każdej gry zależy od przyjemności i zadowolenia jej graczy. Cenimy sobie Twoje opinie i aktywnie słuchamy Twoich głosów, czytając Twoje komentarze i analizując konstruktywną krytykę i sugestie, które nam przekazałeś. Nasz zespół programistów ciężko pracował, aby rozwiązać błędy i problemy techniczne, które napotkało wielu z was.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci poprawki, które pozwolą Ci w pełni cieszyć się grą. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość w tym czasie.
Będziemy nadal informować Cię o naszych postępach i w przejrzysty sposób komunikować o nadchodzących poprawkach i ulepszeniach. Wasza pasja i poświęcenie jako graczy były siłą napędową naszej determinacji, by odwrócić sytuację.
Studio zakończyło swój list podziękowaniem społeczności za wsparcie, a teraz pozostaje nam tylko czekać na pojawienie się pierwszych aktualizacji, a dziś dowiedzieliśmy się, że studio będzie już pracować nad nową grą Władca Pierścieni.
Pamiętaj, Władca Pierścieni: Gollum jest już dostępny na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X | S, podczas gdy Nintendo Switch ma zostać wydany jeszcze w tym roku.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną