W wywiadzie dla VGC podczas Gamescomu Fumihiko Yasuda i Masaaki Yamagiwa omawiają swoją pracę nad Team Ninja. Okazją dla nich, aby spojrzeć wstecz na swoje doświadczenie w rodzaju przypominającym duchy, elden pierścieńoczekiwany z niecierpliwością Wu Long: Upadła dynastia, ale także nowe informacje o projektach i możliwościach dostępnych dla studia. Oto, o czym należy pamiętać.
Nie mów już podobnych duchów, ale Maskory
Gatunek masocore to stara klasyfikacja gier wideo, która odpowiada głównie grom z przewijaniem poziomym 2D, które są szczególnie wymagające i możemy to przytoczyć Celeste Jako ostatni przykład tego typu. Jednak podobizna duchów, chociaż wykonana w 3D, jest całkowicie uprawniona do przywoływania tej nazwy. Podobnie jak Souls, Team Ninja dużo o tym wie, ale japońskie studio dobrze mówi o masocore, aby zakwalifikować się do Wo Long: Fallen Dynasty w Wywiad przeprowadzony z VGC w sierpniu ubiegłego roku.
W tym wywiadzie reżyser Nioh i producent Bloodborne szczegółowo omawiają swoją kolejną grę, która będzie dostępna za: Xbox Game Pass Kiedy został wydany na początku 2023 roku. Zapytany o znaczenie innego tytułu inspirowanego FromSoftware, Team Ninja wyjaśnił, że zadaniem programistów jest uczynienie ich atrakcyjnymi. W przypadku Wo Longa obaj twórcy zagłębiają się w nowy system morale i możliwość wykorzystania magii w nowy sposób.
Tak, uważamy, że wciąż jest dużo miejsca na robienie nowych rzeczy w formacie i strukturze ukierunkowanej na misję. I wiesz, jedną rzeczą, którą zrobimy z Wo Longiem, jest system morale. System morale działa na przykład, gdy walczysz z silnym wrogiem, a masz rangę morale, która rośnie wraz z pokonaniem wrogów.
Możesz więc spojrzeć na mapę i zastanawiać się, które trasy powinieneś wybrać w oparciu o aktualne morale. I na przykład możesz pokonać wielkiego wroga, twoje morale wzrośnie i będziesz silniejszy. A jeśli umrzesz, istnieje równowaga między górą a dołem, dobrze? Możesz więc pomyśleć, że chcę iść tą drogą bez wrogów, aby utrzymać mój duch na miejscu i pozostać silnym. A może chcę zmierzyć się z potężnymi wrogami na innej ścieżce i spróbować bardziej wyrównać.
Jeśli chodzi o przywołanie Pierścienia Eldena, Drużyna Ninja chwali sukces najnowszego dzieła Hidetaki Miyazakiego, ale zwraca uwagę na ogromną różnicę w ich grach, które nie są otwartymi światami. Dla nich rozgrywka zależy głównie od systemu zadań i poziomów, co nie przeszkadza w pewnej formie otwartości i różnorodności stylów, niemniej jednak różni się od gry z otwartym światem.
Graliśmy w tę grę i uważamy, że Elden Ring wykonał świetną robotę, tworząc doświadczenie w otwartym świecie. Ale dla Wo Longa nie chcemy, aby było to doświadczenie z otwartym światem. Zamiast tego staramy się skupić na tym, co robimy dobrze w Team Ninja, które są grami akcji opartymi na misjach, z dużym naciskiem na etapy, przez które przejdziesz.
Po ekskluzywnym dyptyku Nioh na konsole PlayStation, Wo Long: Fallen Dynsaty korzysta z partnerstwa z Xbox, które powinno pozwolić wielu graczom odkryć dzieło twórców jaden ninja. Studio twierdzi jednak, że z tej współpracy nie można wyciągnąć żadnych dalszych wniosków dotyczących ich przyszłych projektów. Ten wywiad potwierdza, że w tej chwili nie ma możliwości, aby Nioh i sequel pojawiły się pewnego dnia na konsolach Microsoftu.
Obecność Wo Longa w Xbox Game Pass jest postrzegana jako okazja do dotarcia do dużej liczby odbiorców, jednocześnie korzystając z sukcesu Xbox Series X | S w archipelagu japońskim. Drugim problemem jest maksymalna liczba graczy w części gry dla wielu graczy i utrzymanie tej obecności w czasie. Niestety w tej chwili nie dowiemy się nic na temat gry online.
Bardzo się cieszymy, że wielu graczy ma okazję doświadczyć tytułu Team Ninja, prawdopodobnie po raz pierwszy, z Wo Longiem. Ale tylko dlatego, że jest w Game Pass, nie oznacza, że zmieniliśmy XYZ… to nie jest coś, co zrobiliśmy po stronie rozwoju. Chcemy po prostu, aby Wo Long była najlepszą możliwą grą i mamy nadzieję, że nowi fani lub użytkownicy będą mogli w nią grać i cieszyć się nią. Nie chcemy tego zmieniać dla konkretnej grupy odbiorców ani nic w tym stylu.
Jeśli chodzi o przyszłość, Fumihiko Yasuda i Masaaki Yamagiwa nie zamykają żadnych drzwi. Ich główną troską jest spełnienie oczekiwań graczy przy jednoczesnym wsłuchiwaniu się w pragnienia i możliwości różnych zespołów studyjnych. Intencja ożywienia serii Ninja Gaiden jest zawsze w ich głowie, ale wydaje się trudna do zrealizowania. Ewentualne nowe autorstwo można jednak powierzyć zespołowi juniorów, a nawet zespołowi zewnętrznemu, ale konieczne będzie zapewnienie spójności z DNA Team Ninja.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Najlepsze programy do zdalnego sterowania komputerem
Ten wyjątkowy metal cieszy się zainteresowaniem przemysłu ze względu na swoją odporność na trudne warunki, co czyni go niemal niezniszczalnym.
Xbox: 5 gier wideo do obejrzenia w maju 2024 r., w tym ta niezwykle oczekiwana gra na wyłączność!