Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Phil Spencer opowiada o możliwym „Game Pass” na PlayStation |  Xbox One

Phil Spencer opowiada o możliwym „Game Pass” na PlayStation | Xbox One

Rozmawialiśmy dziś po południu o możliwości przygotowania PlayStation System odwróconej kompatybilności dla PS5. Niedawno japoński gigant Wygląda na to, że koncentruje się na rozwijaniu usługi przesyłania strumieniowego Słynny styl Xbox Game Pass Który stał się hitem na Xbox i PC od 2017 roku. W obliczu tych projektów Phil Spencer rozmawiał z naszymi kolegami z IGN, zachowując jednocześnie otwarte i otwarte podejście, które przyjął od czasu objęcia sterów Xboxa.

Usługa gier na żądanie, imperatywna formuła Spencera

Zapytany o ten temat przez IGN, Phil Spencer powiedział, że nie był zaskoczony, widząc, że Sony podąża ścieżką usługi przesyłania strumieniowego na żądanie w branży gier wideo. O projekcie „Spartakus” rozmawialiśmy w artykuł niestandardowy Wygląda na to, że kilka tygodni temu sytuacja przerodziła się w obóz Sony. Tak więc Phil Spencer długo mówił o słynnym projekcie „Spartacus” i nie wydaje się już martwić tym pozornie wschodzącym głównym konkurentem Sony.

„Nie chcę brzmieć, jakbyśmy wszystko rozpracowali, ale myślę, że właściwą odpowiedzią jest umożliwienie klientom grania w gry, w które chcą grać, gdzie chcą grać, i danie im wyboru, w jaki sposób budują ich bibliotekę, w jaki sposób są z nimi przejrzyści, jeśli chodzi o nasze plany w zakresie naszych inicjatyw dotyczących komputerów PC oraz naszych inicjatyw i rzeczy dzielonych między pokoleniami.

Więc kiedy słyszę, że inni ludzie tworzą usługi, takie jak Game Pass lub przychodzą na PC, ma to dla mnie sens, ponieważ myślę, że to właściwa odpowiedź. Naprawdę nie uważam tego za potwierdzenie.

W rzeczywistości, kiedy rozmawiam z naszymi zespołami, nazywam to imperatywem. Tak więc dla nas musimy wciąż wprowadzać innowacje i nadal konkurować, ponieważ to, co robimy, może być przewagą, jaką mamy dzisiaj na rynku, ale opierają się one tylko na fakcie, że jako pierwsi stworzymy coś, czego nikt inny może stworzyć.

Podoba mi się to, ponieważ zasila naszą energię następującymi pomysłami, nad którymi powinniśmy pracować, kontynuując rozwój rzeczy, które zrobiliśmy w przeszłości. Ponieważ myślę, że właściwą odpowiedzią jest ładowanie świetnych gier, ładowanie ich na komputer, ładowanie na konsolę, ładowanie do chmury i ładowanie ich w pierwszym dniu subskrypcji. I myślę, że to właśnie zrobi nasz konkurent”.

Jak zawsze, Phil Spencer podziela zrównoważony, realistyczny i nieco ostrożny punkt widzenia. Jest to pozytywne nastawienie, które promuje zdrowy klimat wśród graczy, twórców i deweloperów, a także sprzyja uczestnictwu i pojawianiu się nowych pomysłów wśród wszystkich graczy, niezależnie od ich platformy.

READ  Test telewizora Hisense 55U8HQ: Mini-Led w przystępnej cenie

Usługi gier na żądanie mogą mieć bardzo dobry wpływ na branżę gier wideo, pozwalając graczom otworzyć się na nowe gatunki, a młodym programistom reklamować swoje projekty, które normalnie nie znalazłyby szerokiego grona odbiorców.

W każdym razie Sony powinno wkrótce podzielić się z nami dokładnym charakterem tego projektu usługi, o którym mówi się coraz bardziej.