Wiadomości z gry „Stworzyliśmy złe gry, ale możemy je ulepszyć” Studio stojące za Silent Hill 2, które właśnie ogłosiło horror science-fiction, kreśli granicę swojej przeszłości
Jeśli gracze pozostają sceptyczni przy każdej zapowiedzi nowych remake’ów, jakość niektórych z tych produktów zdołała przekonać dużą część odbiorców. Szansa dla niektórych studiów na znalezienie drugiego oddechu. Dowodem jest studio stojące za Silent Hill 2.
Konami szuka odkupienia
Wraz z zapowiedzią nowej edycji Silent Hill 2Nie można powiedzieć, że gracze byli zachwyceni. Tak naprawdę od połowy 2010 roku Konami znacznie zmniejszyło liczbę swoich produktów, a także ich ambicje. Japońskie studio ograniczyło się do AA i wznowiło swoje dawne arcydzieła w formie nowoczesnej wersji. Tym samym kolejne zapowiedzi nowej edycji Gra Metal Gear Solid Delta: Snake Eater I kto Ciche Wzgórze 2Przyjęto je z równą ekscytacją, co niepokojem.
Taktyka Konami jest jasna Sprawdź zainteresowanie graczy dwiema głównymi licencjami, odtwarzając najpopularniejsze dzieła. Jeśli kochankowie Metal Gear Obecnie tylko Delta Oczekuje się, że japoński wydawca zapowiedział już kilka projektów na świecie ciche wzgórzew tym ofertę opracowaną przez No Code (Nieopowiedziane historie, notatka) i inne Silent Hill ƒUważana jest za dziewiątą grę w sadze. Wtedy na ramionach ekipy Bloobera pokładano duże nadzieje (Warstwy strachu, Mediator), twórcy tej szokującej nowej wersji.
Blob i jego stanowisko
Na szczęście najnowsza produkcja od polskich deweloperów została bardzo dobrze przyjęta przez graczy i prasę. Przyjęcie dodało deweloperom pewności siebie przed ogłoszeniem kolejnego projektu: Kronos: Nowy Świt. Właściwie, W niedawnym wywiadzie dla Gamespot– wyrazili dyrektorzy studia Chęć udowodnienia graczom i sobie, że są w stanie w pełni stworzyć od podstaw wysokiej jakości horrory.
„Chcemy być firmą produkującą horrory– wyjaśnia Jacek Ziba, dyrektor i producent studia, po czym dodaje:(…) Wierzymy, że znaleźliśmy swoją niszę„. Tak naprawdę, jeśli polskie studio powstawało od 2008 roku, Tak właśnie jest w przypadku wydania Warstwy strachuW 2016 roku studio odniosło pierwszy prawdziwy sukces krytyczny i finansowy.
„Po Layers of Fear ludzie w studiu powiedzieli: «OK, w przeszłości stworzyliśmy kilka kiepskich gier, ale możemy je ulepszyć». – Jacek Zeba.
Od tego czasu studio poświęciło się produkcji gier typu horror, w tym drugiej części serii horrorów Warstwy strachu W 2019 roku lub później Mediator w 2021 roku. Mając na koncie kolejny duży hit, nie ma wątpliwości, że zespół Bloobera będzie chciał odwrócić losy testu wydając swoje kolejne oryginalne IP, Świadomy oczekiwań związanych z premierą zaplanowaną na przyszły rok na PC, PS5 i Xbox Series.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną