Inne wiadomości APA: Rebranding: dwa główne centra handlowe Austrii, SCS i Donau Zentrum, stają się kierunkami Westfield – BILD
Rebranding Westfield jako znak jakości dla ekskluzywnych centrów handlowych — Westfield Network oferuje większą atrakcyjność globalnym markom przy wejściu na rynek austriacki
WIEDEŃ (APA-ots) – główna franczyza dwóch głównych austriackich centrów handlowych Shopping City Süd i Donau Zentrum: Deweloper i operator międzynarodowego centrum handlowego Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wybrał we wrześniu sześć lokalizacji na czterech europejskich rynkach jako miejsca docelowe w Westfield. W tym największe centrum handlowe w Wiedniu, Donau Zentrum i najbardziej zróżnicowane centrum handlowe w Austrii, Shopping City Süd. Wybrane centra staną się w ten sposób częścią popularnej sieci Westfield największych centrów handlowych w Europie i Stanach Zjednoczonych, które łącznie docierają do ponad miliarda klientów rocznie.
Shopping City Süd i Donau Zentrum jako centra doskonałości otrzymają nową nazwę Westfield jako nagrodę za wyjątkowo pozytywny i zrównoważony rozwój jako centrum i czynnik ekonomiczny w ich regionie. Oba centra mogą pochwalić się imponującymi osiągnięciami w ostatnich latach, z kilkoma ważnymi wydarzeniami, takimi jak gruntowna renowacja miasta handlowego Süd, rozbudowa i otwarcie wielu tarasów oraz otwarcie dzielnicy handlowej. Doświadczenie kulinarne „Kuchnia” w Donau Zentrum. Oba odnotowały również kilka otwarć, w tym flagowe sklepy największych międzynarodowych marek, takich jak Maisons du Monde, Mister Spex, Dyson, Ravensburger, Läderach… W zakresie ochrony klimatu centra handlowe wyznaczają nowe standardy instalacją i obsługą gigantycznych instalacji fotowoltaicznych na dachach Dwa centra.
Okazjonalnie: Witamy w rodzinie Westfieldów: Obietnica dla Towarzystwa Austriackiego
Zaleta rebrandingu austriackich hubów: wszystkie destynacje Westfield przyciągają zarówno znanych detalistów, jak i wschodzące marki w szybko zmieniającym się środowisku handlu detalicznego, stylu życia i rozrywki, a także zakupów i rozrywki, jest to również dodatkowa zachęta do kontynuowania ze wszystkimi wymuszają zmieniające się zapotrzebowanie na unikalne doświadczenia, zaangażowanie społeczne, odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój.
Katharina Zeller, dyrektor ds. leasingu, Unibail-Rodamco-Westfield Austria, z zadowoleniem przyjmuje to osiągnięcie: „W świecie post-Covid nasi klienci pragną doświadczeń w niezwykłych miejscach: miejscach docelowych. Tym właśnie jesteś w Westfield-Centers. Rozważamy nową nazwę dla Westfield -Center to szczególny zaszczyt za pozytywny rozwój w ostatnich latach.”
Oprócz dwóch austriackich centrów handlowych, pod marką Westfield będą działać także La Part-Dieu w Lyonie we Francji, La Maquinista i Glòries w Barcelonie w Hiszpanii oraz Centro w Oberhausen w Niemczech. Przeprowadzka nastąpiła po udanym otwarciu nowego centrum handlowego Westfield o powierzchni 117 000 metrów kwadratowych w Holandii w marcu 2021 r., pierwszego centrum handlowego marki Westfield i największego centrum handlowego, rekreacyjnego i rozrywkowego w Holandii.
Premiera będzie obchodzona we wrześniu 2021 roku w ramach serii globalnych i eksperymentalnych wydarzeń
Łączenie klientów Westfield na całym świecie, któremu towarzyszy ogólnoeuropejska kampania marketingowa i reklamowa. Wydarzenia te wzmocnią również intencję publiczną firmy, aby służyć jako globalna trampolina dla produktów i artystów, jednocząc media, sprzedaż detaliczną, kanały transmisji strumieniowej i doświadczenia na żywo.
Opcjonalnie: Uwagi dla redakcji
Te centra Westfield zostaną przemianowane we wrześniu 2021 r.:
* Austria – centrum Dunaju i południowe miasto handlowe
* Hiszpania – La Maquinista i Glòries w Barcelonie * Francja – La Part-Dieu w Lyonie * Niemcy – Centro w Oberhausen
Centra Marki Westfield zlokalizowane w Europie
* Czechy – Westfield Chudov w Pradze
* Francja – Westfield Les 4 Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w regionie paryskim, Westfield Euralille w Lille * Niemcy – Westfield Hamburg-Überseequartier (rozwój) * Holandia – Westfield Holland Mall w Randstad (marzec 2021)
* Polska – Westfield Arkadia w Warszawie
* Szwecja – Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie. * Wielka Brytania – Westfield Londyn i Westfield Stratford City w Londynie.
Więcej informacji na stronie: www.urw.com
Odwiedź nas na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/unibail-rodamco-westfield-austria/
Częściowo: przez Unibail-Rodamco-Westfield
Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym na świecie deweloperem i operatorem dużych centrów handlowych. Całkowity portfel wynosi 56,3 mld euro (stan na 31 grudnia 2020 r.), z czego 85% przypada na handel detaliczny, 8% na biura, 5% na powierzchnie konferencyjne i wystawiennicze, a 2% na usługi. Grupa jest właścicielem i operatorem łącznie 87 centrów handlowych, w tym 53 dużych centrów handlowych w kilku największych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra przyjmują około 1,2 miliarda odwiedzających rocznie. Unibail-Rodamco-Westfield jest reprezentowany w 12 krajach na dwóch kontynentach. Firma jest unikalną platformą dla detalistów i wydarzeń markowych, dzięki czemu stale oferuje swoim klientom najnowsze światy niezwykłych doświadczeń. Zatrudniamy 3100 pracowników, niezrównane osiągnięcia i bogate doświadczenie
Unibail-Rodamco-Westfield jest w stanie generować ponadprzeciętną wartość dodaną i rozwijać wyjątkowe projekty na całym świecie. Z wartością 4,4 miliarda euro, grupa ma największy plan rozwoju w branży.
Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się programem Better Places 2030, który postawił sobie za cel tworzenie lepszych lokalizacji przy jednoczesnym spełnieniu najwyższych standardów środowiskowych, a tym samym przyczynienie się do poprawy stanu miast. Unibail-Rodamco-Westfield jest notowany na giełdach Euronext Amsterdam i Euronext Paris (Ticker Euronext: URW), z drugą notowania przez Chess Depository Interest, również na Australijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Agencja ratingowa Standard & Poor’s przyznaje spółce rating A, a Moody’s A2. Więcej informacji znajdziesz na www.urw.com lub w dziale prasowym pod adresem
[www.mediacentre.urw.com] (http://www.mediacentre.urw.com/). Regularne aktualizacje na Twitterze @urw_group, Linkedin @Unibail-Rodamco-Westfield i Instagramie @urw_gro.
Zdjęcia z tego pokazu można znaleźć w serwisie AOM / Originalbild, a także w archiwum zdjęć OTS pod adresem http://bild.ots.at
Notatka z dochodzenia:
Lobel Nordberg
Public Relations / Sieci społecznościowe / Wydarzenia
mag. Martin Forsatz, MA
Neutorgasse 12/10, 1010 Wiedeń
Telefon: +43-1-890 44 06-17
[email protected]
www.loebellnordberg.com
Zestaw dla prasy cyfrowej: http://www.ots.at/presseappe/6987/aom
*** Oryginalna informacja prasowa OTS na wyłączną odpowiedzialność podmiotów stowarzyszonych – WWW.OTS.AT ***
OTS0070 2021-07-07 / 10:11
https://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2021-07/53346318-apa-ots-news-rebranding-oesterreichs-zwei-top-einkaufszentren-scs-und-donau-zentrum-werden-zu-westfield-destinationen- 016.htm
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
Polska przygotowuje się do zbliżających się wyborów, które mają kluczowe znaczenie dla przyszłości kraju
„To, na co czekamy, to działania” – mówi Emmanuel Dancourt (Prezes #Metoomedia).
Waleczność filmowa Dariusza Wolskiego w „Napoleonie” Ridleya Scotta