Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Superżaglowiec „The Bayesian” tonie w wyniku trąby wodnej: „w szoku”, kapitan milczy, a kierownik silnika „jest oskarżany o niewłączenie systemu bezpieczeństwa”

Superżaglowiec „The Bayesian” tonie w wyniku trąby wodnej: „w szoku”, kapitan milczy, a kierownik silnika „jest oskarżany o niewłączenie systemu bezpieczeństwa”

Podczas przesłuchania James Cutfield nie otworzył ust. Prawo włoskie na to pozwala.

Dziś, w poniedziałek 19 sierpnia, po zatonięciu żaglówki u wybrzeży kraju zginęło 7 osób PalermoW Sycylia (Włochy). Według kilku źródeł statek A. został zmieciony Słup wody Zanim utoniesz. W chwili tragedii na pokładzie statku znajdowały się 22 osoby, z których większość w chwili zatonięcia znajdowała się w pokojach. 15 z nich zostało uratowanych, a 7 innych zginęło. Wśród nich jest brytyjski biznesmen Mike’a Lynchaktóry prywatnie zbił fortunę, sprzedając swoją firmę zajmującą się oprogramowaniem komputerowym firmie Hewlett-Packard. Podobnie jak jego 18-letnia córka Hannah.

cisza

Jest oczywiste, że po tej tragedii wszczęto śledztwo. Obecnie wymiar sprawiedliwości próbuje ustalić okoliczności, które doprowadziły do ​​tej katastrofy. Ale także sprawcy. Kapitan Nowej Zelandii Jamesa Cutfielda(51 lat) na oczach władz. Może być sądzony za zabójstwo i rozbicie statku.

Przeczytaj także:
Superżaglowiec „The Bayesian” tonie z powodu pióropusza: odczekał 32 minuty, zanim wystrzelił flarę alarmową. Czy kapitan James Cutfield był odpowiedzialny za zatonięcie?

We wtorek został przesłuchany przez sąd. Według „The Timesa”.Jednak po prostu odmówił odpowiedzi na pytania sędziów, na co pozwala włoskie prawo. Jego prawnicy twierdzą, że nadal tak jest „w szoku”.

Kapitan luksusowego jachtu Paisian odmówił we wtorek odpowiedzi na pytania podczas pierwszego formalnego przesłuchania przed włoskim sędzią, a jego prawnicy twierdzili, że jest nadal zbyt „wstrząśnięty” katastrofą statku, aby składać oświadczenia. https://t.co/rpDYuXTu6W

-The Times i The Sunday Times (@thetimes) 28 sierpnia 2024 r

W środę rano włoskie media podały również, że zaniepokojenie może mieć inny członek załogi. To jest szef maszyn Tima Parkera Eatona. Według opinii, „Zarzuca się mu, że nie uruchomił systemu bezpieczeństwa, który ma zamykać drzwi przed sędziami, a błąd ten spowodował zalanie maszynowni i odcięcie prądu”..

\ud83d\udd35#Bayesowski Konstruktor całego instrumentu Tim Parker Eaton (drugi oficer) rywalizuje w systemie bez próby dla ochroniarzy MP. Istnieje „dimenticanza”, która spowodowała włączenie urządzenia i utratę mocy. pic.twitter.com/S3CSt5In0r

– Rai Radio 1 (@Radio1Rai) 28 sierpnia 2024 r

Zdaniem ekspertów, gdyby wszystkie bramy były zamknięte, łódź nigdy by nie zatonęła. Bez odpowiedzi pozostają inne pytania: otwarcie niektórych drzwi, impreza przed tragedią i oczywiście to, co wydarzyło się po 3:50 w nocy. W tym czasie pogorszyły się warunki pogodowe. O godzinie 4:06 zabrzmiał automatyczny sygnał zatonięcia. O 4:38 wystrzelono rakietę ratunkową: 32 niekończące się minuty, co przykuło uwagę wymiaru sprawiedliwości, mówi La Stampa. Jak podaje ABC, powołując się na włoskie media. „W ciągu 16 minut, które upłynęły do ​​wypłynięcia statku, żadnemu z członków załogi nie przyszło do głowy obudzić sześciu pasażerów przebywających w kabinie, a kiedy to zrobili, było już za późno”.. Załoga liczyła 10 osób. Według prokuratora Ambrogio Cartosio nie ma wątpliwości: „Wydaje mi się prawdopodobne, że utonięcia popełniono w wyniku zaniedbania i zabójstwa. Kwestią jest, komu można postawić zarzuty”..